A honlap felépítése | az átláthatóságért

A honlapkészítésnél fontos, hogy az aloldalak legyenek megfelelő módon struktúráltak, ezáltal könnyen átláthatóak. A webhely minden oldalára mutassanak megfelelő, teljes értékű linkek, ezek, mint egy kereszteződésnél az útjelző táblák az eligazodást szolgálják a keresett információ minnél könyebb megtalálhatósága érdekében a keresők és a látogatók számára is! Természetesen a jó linkek segítségével a látogatót rávezethetjük arra az ösvényre, melyet neki szánunk, legyen az feliratkozás, a szükséges információ továbbítása, vagy maga a vásárlás. Fontos szerepet játszik a más honlapokról a tiedre mutató linkek minőségének és mennyiségének az aránya is.

"Content is King", a tartalom a király | a hozzáadott érték létkérdés

A rendszeresen megújúló, tartalmában bővülő, egyértelműen meghatározott tematikájú honlap számíthat előkelő pozicíóra napjaink online marketingjének legnagyobb megtérüléssel kecsegtető keresőjéből. A megfelelő szöveges tartalom tehát egyedi, más honlapokon teljes egészében nem fellelhető, hiánypótló és csak egy adott terület információinak közlésére fókuszál!

Legyen képed hozzá | ...mert egy kép többet mond ezer szónál...

A honlapodon lévő képeknek a vizuális szerepük mellett további fontos tulajdonsággal kell rendelkezniük! Az internetes keresők a képek vizuális információit képtelenek feldolgozni, ezért a képek fájlneveit, és a képekhez rendelt egyéb tulajdonságokat veszik figyelembe. Érthetőbben foglamazva a képekhez tudunk szöveges információt csatolni a keresők számára, ezzel tovább tudjuk növelni honlapod látogatóinak a számát.

Keresőoptimalizálás | a hosszú távú megtalálhatóságért

A keresőoptimalizálás tehát egy összetett tevékenység, siker esetén kimutathatóan több látogatót, hosszabb látogatási időt, tehát egyszerűbben fogalmazva több érdeklődőt és megrendelőt hoz. Az optimalizálás során végig kell haladni a honlap összes elemén, gondoskodni kell az elemek egyedisége mellett a honlap elemek és a szövegezések harmóniájáról. A keresőoptimalizálási folyamat ezért a következőkből épül fel:

  • Viszgálat
  • Elemzés
  • Optimalizálás

A megfelelő optimalizálás eredménye általánosságban az, hogy a látogatói forgalom minimum kétharmada a keresőkből, és a rá mutató hivatkozásokból áll. A cél az, hogy a honlapod a fontos kulcsszavakra előkelő helyezést érjen el a keresőkben, ez alatt természetesen a nem fizetett, természetes találati listára kell gondolni.